Модельный ряд Ford

Отзыв о Ford B-Max 2015 года


Автомобиль: Ford B-Max 2015 г.в., минивэн, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 800 км, двигатель - 1.5 turbo дизель
Автор: Іван (Украина, Киев)   15.10.2015
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 5
Общая оценка4.0

Придбали автомобіль в автосалоні 3 жовтня, вже наїздили 800км.

Машина простора, сидіння зручно складаються так, що багаж довжиною 2м можна без проблем розмістити в салоні. Бокові дверцята дозволяють сідати на задній ряд не зачіпаючи проєм, через їх конструкцію у задніх пасажирів багато місця в зоні колін і плечей. Якщо розміститись на всю глибину заднього дивана, то до передніх сидінь ногами не дістаю (зріст 182см), лишається запас ще 15-20см.

Поличка в багажнику дуже корисна, можна ховати під нею дріб'язок і зробити рівню поверхню зі спинками складених сидінь.Двигун доволі тихий, звук помітний лише під час старту чи на холостих обертах, але динаміка машини посердня (поки машина на обкатці перемикаюсь десь на 1700 об/хв, на 2000 борткомп'ютер вже підказує підвищити передачу).

На швидкості більше 110 км/год помітив звук в панелі приладів, схоже що вібрувало скло над індикатором дального світла, але зараз його вже не чутно.

Шумоізоляція в салоні достойна, звук з динаміків якісний, але звукова сигналізація показників повороту занадто тиха, якщо не дивитись на панель можна легко забути що вмикав поворот під час перебудови.

Передачі перемикаються доволі жорстко, ця відмінність помітна на контрасті із Фієстою, на якій доводилось їздити - там КПП дуже м'яка і фіксацію положення важеля навіть не відчуваєш. Можливо це зміниться після певног очасу експлуатації. Задню швидкість треба доводити до упору, інакше чується характерний скрипучий звук, решта передач вимагають невеликого зусилля, але перемикання відбувається одним рухом.

Радує розхід: на першій заправці борткомп'ютер показав 4.4, на другій 4.8, заливав паливо до повного баку і мої підрахунки збігаються з цими показниками.

Гальма доволі різкі, особливо в останній третині ходу педалі. Щоб не клювати носом під час повної зупинки треба трохи призвичаїтись.

Оскільки в автосалоні не було електрика, коли ми забирали машину, то ХілстартАсіст не активували, доводиться часто використовувати ручне гальмо. Вночі лишав машину на схилі (паркувальне гальмо і нейтралка), вранці вона сповзла на кілька метрів, добре що не вирівнював колеса і вона відкотилась по траекторії заїзду, не зачіпивши сусідів по парковці. Записався на сервіс, тепер просять за активацію ХілстартАсіст 500 грн, тому рекомендую вирішити це питання одразу під час купівлі.

Коли ставили зимові шини засвітився індикатор тиску в колесах, він погас коли довели тиск до 2.5 атм. (за інструкцією у навантаженій машині має бути 2.5 спереду і 3.2 ззаду).

На диво пружна і енергоємка підвіска із такими жорсткими колесами, грюкнуло лише двічі за цей час. Кліренс дозволяє вилазити на стандартний бордюр, захистом не чіплявся в грунтовій колії там, де попередня машина терла пузом. Відчуття від їзди приємні, кермо компактне, зручне і чутливе, радіус розвороту менший ніж у Хюндай Гетц. Чудовий огляд з водійського місця і у центральне дзеркало, до бокових треба звикнути - через високу посадку вони розташовані нижче звичного. Загалом машиною задоволений, простра і зручна, оригінальний дизайн і якісні матеріали інтер'єру, повно ніш і корисних дрібничок в салоні, двигун економічний.

Плюсы автомобиля: Просторий салон, економічний двигун, зручна посадка і хороший огляд, високий рівень пасивної безпеки автомобіля, сучасний і продуманий дизайн, високий кліренс.

Минусы автомобиля: Паркувальні гальма (сподіваюсь що тимчасово), активація функцій з комплектації за додаткову плату (це до дилера, а не до конструкції авто), жорстке перемикання передач (може змінитися).

Совет покупателю: Беріть без сумнівів, але прискіпливо перевіряйте авто під час покупки.

Через 5 мес. и 5 дней Іван дописал: Накатали вже 106000, нарікань жодних. Що дивує - масло постійно на верхній позначці щупа, хоч у холодному двигуні, хоч у гарячому. Ще дивно що жодного разу не підкачував колеса за півроку - датчик низького тиску не світився. Поїдемо через десять тисяч на перший сервіс - поцікавлюсь у майстрів. Подумував про чіп-тюнінг (у Форда подібні дизелі видають 95-120 к.с), але вирішив відкласти це питання - звик до машини і став їздити значно швидше, претензій щодо динаміки вже не виникає. Взимку витрата пального була 5л, але по чеках вирахував що бортком'ютер трохи прибріхує - можливо через те, що на заправках заливають по вінця. На трасі Київ-Черкаси-Київ із чотирма людьми в салоні 120-130 км/год вийшло 4.7, на швидкості 70-80 з водієм витрачає до 4 л. Поки що враження лише позитивні, у Києві помітив вже із десяток Б-максів, а восени зустрів лише один чи два.

Через 5 мес. и 5 дней Іван дописал: 10,6 тис. км, а не 106)

Через 11 мес. и 11 дней Іван дописал: Проїздив майже рік і 25 тис.км. На першому ТО (20 тис. - 2700грн) ніби знайшли люфт у кріпленні правого стабілізатора і замінили по гарантії (неодноразово скакав по гострим діркам на дорозі так що пробивало підвіску, але свм ні стуків, ні реакції на кермі не помічав). Те саме із пластиковим гачком на тросику опускання подушки заднього сидіння - відламався, замінили. Машиною задоволений на 120%. Чудові сидіння, 5-7 год за кермом не відчуваєш ні задом, ні попереком. Задні розсувні двері дуже виручають коли треба щось запхнути в салон на стоянці. Кілька разів чіплявся губою на передньому бампері, але ні захист двигуна, ні сам бампер не діставав. Середня витрата тримається на рівні 4.5-4.8, хоча після обкатки став їздити швидше. Кондиціонер в спеку додає ще 0.2, але на динаміку прискорення авто впливає істотніше. На 125 км/год тахометр показує 2500 обертів, на 150 - 3000. Нещодавно купили в родину Степвей - машина безсумнівно достойна, але якби дилери Форда і досі продавали Б-макс (або Екоспорт з дизелем), то неодмінно глянули б в його сторону. Особливо різниця відчутна в посадці, зручності керма і педального вузла, шумоізоляції, доступі до заднього ряду і багажника. Одним словом, буде нагода - беріть, не пошкодуєте

Через 26 мес. и 15 дней Іван дописал: Пройдено третє ТО (5600 грн у офіціалів) і 56 тис км. На 40 тис. замінено передні колодки, на наступному ТО (75 тис) буду міняти гальмівні диски - схоже що більша, порівняно із Фієстою, маса машини виливається у інтенсивнішу виробітку поверхонь тертя. Крім стабілізаторів по гарантії замінили сальник напівосі - знайшли підтікання. Взимку у непрогрітому салоні почали виникати скрипи, але ідентифікувати причину не вдається бо вони зникають зі зростанням температури. Також у холодну пору на високих лежачих поліцейських чути глухий шум при з'їзді - майстри на сервісі сказали що гумова подушка опори амортизатора втрачає пружність з часом і під час ходу на відбій розтискається з таким звуком. Попшикали силіконом на неї, ніби стало менш помітно. До двигуна претензій жодних, масло доливав один раз лише і то суто зі спортивного інтересу. Витрата пального по боркомп'ютеру лишається незмінна (мій рекорд поки що 4.2), по чекам виходить на півлітра більше десь. Єдина нюанс до КПП - тугувата перша на холодній машині. Загалом враження від машини за два роки експлуатації не змінилось і зараз би виставив ті самі оцінки що і спочатку. Автомобіль досі подобається, від керування отримую задоволення, ну і концепція компактвена відповідає моїм вимогам ідеально. Якщо буду міняти, то скоріше за все на інший Форд, тільки з більшими колесами.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Кто ты? Входи!
Или регистрируйся

MaxPower  

Очень интересный авто. Автору удачи на дорогах!

ответить   +4
Автор отзыва  

дякую

ответить   +1
pravda  

не очень понял : на бениной маме оставлять на уклоне, на ночь машину на нейтралке?

ответить   +3
Автор отзыва  

розраховував що ручного гальма буде достатньо аби утримати її на місці

ответить   -2
joe-man  

Дякую за відгук - дійсно цікаве авто. Якщо воно дійсно таке просторе, то коштує своїх грошей. А скажіть будь-ласка: 1. Який всеж-таки кліренс? 2. Чи достатньо багажника в 300 літрів? 3. У заднього дивана немає регулювання взад-вперед, щоб можна було багажник збільшити? 4. Нахил спинки задньго дивану регулюється якось, чи ні?

ответить  
Автор отзыва  

1. Я не заміряв власноруч, менеджер в салоні стверджував що кліренс 170мм. Якраз вчора на будівництві вперше випрадав установку підрамника, зачепили у темрівя камінь. Передній бампер візуально виступає вперед і непокоїть під час їзди ямами, але жодного контакту з перешкодами дося не було. 2. Для власників седанів цього, мабуть, буде замало. У конкурентів, які я розглядав (Гольф+, Меріва, Кіа Венга, Фіат 500Л), не лише об'ємніший багажник, але й більші габарити та відповідна ціна. Мені поки що 300 л вистачає (у попереднього хетчбека було 285). 3/4. Задній диван нерухомий, спинки жорстко фіксуються в одному положенні. У Гетці була можливість ставити їх вертикально, але ми чомусь не використовували це. Якщо треба покласти щось велике у Б-Макс, то я або знімаю кришку багажного відділу (вона зручно лягає під подвійне дно і її не треба тулити в салон), або складаю частину спинок заднього сидіння - возив так півтораметрові рулони мембрани. Для довших речей треба ще складати і переднє пасажирське, воно із задніми на одному рівні і має жорстку пластикову панель на задній частині - можна використовувати як столик також.

ответить   +3
Автор отзыва  

стосовно кліренса, то з 16-дюймовими колесами (195/55) він має піднятись ще на 3 мм. може спробую такі поставити коли відкатаю заводську гуму.

ответить  
Показать еще 10
Nickont  

А чья сборка данного автомобиля?

ответить  
Автор отзыва  

вони призначені виключно для європейського ринку і їх збирають лише у Румунії, на заводі в Крайові

ответить   +2
Автор отзыва  

Оскільки функція доповнення відгуку не працює, допишу тут. ХілСтарт Асіст активували, паркувальні гальма перевірили, тремтіння скла між спідометром і тахометром майстри на сервісі чомусь не виявили, доведеться приїхати ще раз. Після тисячі пройдених кілометрів динаміка розгону покращилась - не знаю чи це ми з дружиною призвичаїлись до автомобіля, чи двигун став розкручуватись краще. Аби не невелика турбояма і коротка друга передача можна було б взагалі літати. На заправці попереджайте щоб не заливали пальне до повного-повного (на кришці баку навіть написано "не більше двох кліків", бо потім рідина булькатиме певний час у горловині. Витрата по місту із заторами середньої щільності 4,7л. У салон запихав три упаковки пенопласту по 0,3 куб.м, 150 двометрових планок контррейки, бетономішалка 130л не помістилася (мала відстань між задніми колісними арками). Класно продуманий обдув салону, потоки повітря доходять до задніх бокових вікон за середньої потужності вентилятора.

ответить  
eleXir  

а за что ходовой 4 поставили?

ответить  
Автор отзыва  

не Гелендеваген все-таки) насправді нарікань ніяких нема, як для "високої Фієсти" у машини і плавність ходу і геометрична прохідність хороші, просто комфорт і дизайн мені хотілося відзначити найбільше, а решту вже оцінював на їх базі

ответить  

Кто ты? Входи!
Или регистрируйся

Тест-драйв Ford B-Max: Концептуальная штучка
Концептуальная штучка

Вам не докучает дорожная серость в виде однообразного потока машин? Мне - да!

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Ford

Ford B-Max 2013 Ford B-Max 11.500$ 2013 28.000 км
Ford Fiesta 2010 Ford Fiesta 5.555$ 2010 134.000 км
Ford Fiesta 2013 Ford Fiesta 11.900$ 2013 71.000 км
Ford Focus 2011 Ford Focus 7.850$ 2011 123.000 км
смотреть все
объявления