|
Отзыв о Ford B-Max 2015 года
Автомобиль:
Ford B-Max
2015
г.в.,
минивэн,
механическая коробка передач,
Передний привод
, пробег - 800 км, двигатель - 1.5 turbo дизель
Придбали автомобіль в автосалоні 3 жовтня, вже наїздили 800км. Плюсы автомобиля: Просторий салон, економічний двигун, зручна посадка і хороший огляд, високий рівень пасивної безпеки автомобіля, сучасний і продуманий дизайн, високий кліренс. Минусы автомобиля: Паркувальні гальма (сподіваюсь що тимчасово), активація функцій з комплектації за додаткову плату (це до дилера, а не до конструкції авто), жорстке перемикання передач (може змінитися). Совет покупателю: Беріть без сумнівів, але прискіпливо перевіряйте авто під час покупки. Через 5 мес. и 5 дней Іван дописал: Накатали вже 106000, нарікань жодних. Що дивує - масло постійно на верхній позначці щупа, хоч у холодному двигуні, хоч у гарячому. Ще дивно що жодного разу не підкачував колеса за півроку - датчик низького тиску не світився. Поїдемо через десять тисяч на перший сервіс - поцікавлюсь у майстрів. Подумував про чіп-тюнінг (у Форда подібні дизелі видають 95-120 к.с), але вирішив відкласти це питання - звик до машини і став їздити значно швидше, претензій щодо динаміки вже не виникає. Взимку витрата пального була 5л, але по чеках вирахував що бортком'ютер трохи прибріхує - можливо через те, що на заправках заливають по вінця. На трасі Київ-Черкаси-Київ із чотирма людьми в салоні 120-130 км/год вийшло 4.7, на швидкості 70-80 з водієм витрачає до 4 л. Поки що враження лише позитивні, у Києві помітив вже із десяток Б-максів, а восени зустрів лише один чи два. Через 5 мес. и 5 дней Іван дописал: 10,6 тис. км, а не 106) Через 11 мес. и 11 дней Іван дописал: Проїздив майже рік і 25 тис.км. На першому ТО (20 тис. - 2700грн) ніби знайшли люфт у кріпленні правого стабілізатора і замінили по гарантії (неодноразово скакав по гострим діркам на дорозі так що пробивало підвіску, але свм ні стуків, ні реакції на кермі не помічав). Те саме із пластиковим гачком на тросику опускання подушки заднього сидіння - відламався, замінили. Машиною задоволений на 120%. Чудові сидіння, 5-7 год за кермом не відчуваєш ні задом, ні попереком. Задні розсувні двері дуже виручають коли треба щось запхнути в салон на стоянці. Кілька разів чіплявся губою на передньому бампері, але ні захист двигуна, ні сам бампер не діставав. Середня витрата тримається на рівні 4.5-4.8, хоча після обкатки став їздити швидше. Кондиціонер в спеку додає ще 0.2, але на динаміку прискорення авто впливає істотніше. На 125 км/год тахометр показує 2500 обертів, на 150 - 3000. Нещодавно купили в родину Степвей - машина безсумнівно достойна, але якби дилери Форда і досі продавали Б-макс (або Екоспорт з дизелем), то неодмінно глянули б в його сторону. Особливо різниця відчутна в посадці, зручності керма і педального вузла, шумоізоляції, доступі до заднього ряду і багажника. Одним словом, буде нагода - беріть, не пошкодуєте Через 26 мес. и 15 дней Іван дописал: Пройдено третє ТО (5600 грн у офіціалів) і 56 тис км. На 40 тис. замінено передні колодки, на наступному ТО (75 тис) буду міняти гальмівні диски - схоже що більша, порівняно із Фієстою, маса машини виливається у інтенсивнішу виробітку поверхонь тертя. Крім стабілізаторів по гарантії замінили сальник напівосі - знайшли підтікання. Взимку у непрогрітому салоні почали виникати скрипи, але ідентифікувати причину не вдається бо вони зникають зі зростанням температури. Також у холодну пору на високих лежачих поліцейських чути глухий шум при з'їзді - майстри на сервісі сказали що гумова подушка опори амортизатора втрачає пружність з часом і під час ходу на відбій розтискається з таким звуком. Попшикали силіконом на неї, ніби стало менш помітно. До двигуна претензій жодних, масло доливав один раз лише і то суто зі спортивного інтересу. Витрата пального по боркомп'ютеру лишається незмінна (мій рекорд поки що 4.2), по чекам виходить на півлітра більше десь. Єдина нюанс до КПП - тугувата перша на холодній машині. Загалом враження від машини за два роки експлуатації не змінилось і зараз би виставив ті самі оцінки що і спочатку. Автомобіль досі подобається, від керування отримую задоволення, ну і концепція компактвена відповідає моїм вимогам ідеально. Якщо буду міняти, то скоріше за все на інший Форд, тільки з більшими колесами. Обсуждение отзываjoe-man Показать еще 10 Дякую за відгук - дійсно цікаве авто. Якщо воно дійсно таке просторе, то коштує своїх грошей. А скажіть будь-ласка: 1. Який всеж-таки кліренс? 2. Чи достатньо багажника в 300 літрів? 3. У заднього дивана немає регулювання взад-вперед, щоб можна було багажник збільшити? 4. Нахил спинки задньго дивану регулюється якось, чи ні? ОТВЕТИТЬ |
Автобазар InfoCar.ua
Ford Focus
9.999$
2018
125.000 км
Ford Edge
16.900$
2017
234.000 км
Ford Fusion
11.900$
2019
125.000 км
Ford Fusion
8.900$
2016
90.000 км
смотреть всеобъявления |